Fundacio Pere Mata - Grup Pere Mata

El Grup Pere Mata és un operador de serveis integrals datenció a les persones que, en collaboració amb els departaments de Salut i dAcció Social i Ciutadania de la Generalitat, gestiona diversos dispositius i serveis públics datenció sanitària i social a les persones, mitjançant 2.100 professionals de la salut i dels serveis socials.

OVERVIEW

The web page fundacioperemata.cat currently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have crawled twenty pages inside the domain fundacioperemata.cat and found one hundred and seventy-five websites interfacing with fundacioperemata.cat. There is three mass web accounts enjoyed by fundacioperemata.cat.

FUNDACIOPEREMATA.CAT TRAFFIC

The web page fundacioperemata.cat has seen fluctuating levels of traffic until the end of the year.
Traffic for fundacioperemata.cat

Traffic ranking (by month) for fundacioperemata.cat

Traffic ranking by day of the week for fundacioperemata.cat

LINKS TO FUNDACIOPEREMATA.CAT

LEDUCACIÓ, LAUTÈNTICA REVOLUCIÓ !!

La nostra intenció és fer veure una visió formativa diferent al mètode utilitzat actualment. Dimecres, 1 de desembre de 2010. 191;En qué cambia el proceso de aprendizaje cuando se integran las nuevas tecnologías? Y en la participación activa d.

Fundació Terres de LEbre Pere Mata - Grup Pere Mata

El psiquiatre Antonio Labad, nou president de la Fundació Pere Mata Terres de l Ebre. Aprenentage en servei al SRC d Amposta de la Fundació Pere Mata Terres de l Ebre. Arteràpia a l Hospital de Dia Infantil i Juvenil de Tortosa.

Fundació DRISSA

Vol fer una consulta? Serveis a les persones. És una entitat sense ànim de lucre que té com a primer objectiu treballar per a la millora de la qualitat de vida de les persones que pateixen malalties mentals, molt especialment les que pateixen trastorns mentals severs.

Fundació Villablanca - Grup Pere Mata

Fundació Villablanca revisa la terminologia dels trastorns del desenvolupament intel lectual. Nova eina per diagnosticar més fàcilment l autisme en adults amb discapacitat intel lectual. La Unitat dInvestigació en Discapaci.

Grup Pere Mata - Grup Pere Mata

L Exposició Parelles Artístiques s inaugurarà a Cambrils el 28 de març. Josepa Cortés celebra el seu 105è aniversari al Centre Sociosanitari Monterols. El Centre Especial de Treball de la Fundació Pere Mata, a España Directo.

Grup Pere Mata - Grup Pere Mata

Institut Pere Mata - Grup Pere Mata

Dia Mundial de la Salut 2018. Ja estem de ple a la setmana santa i al .

Quvitec.com Les teves necessitats són la nostra prioritat

Missió, visió, valors. Potent motor de 700 W a 5100 rpm. Return és una plataforma multifucional, pivotant i de transport. Dispositiu lliscant per a cotxe Autoslide.

WHAT DOES FUNDACIOPEREMATA.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioperemata.cat Mobile Screenshot of fundacioperemata.cat Tablet Screenshot of fundacioperemata.cat

FUNDACIOPEREMATA.CAT SERVER

Our crawlers discovered that a lone root page on fundacioperemata.cat took one thousand seven hundred and eighteen milliseconds to come up. Our crawlers could not observe a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
81.25.127.122

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We found that this website is employing the Apache/2.2.22 (Unix) os.

Fundacio Pere Mata - Grup Pere Mata

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page fundacioperemata.cat states the following, "La Llar residència Tarragona de la Fundació Pere Mata visita el Saló Bestial de Reus." I saw that the website also stated " El passat diumenge 18 de març, els usuaris de la Llar Residència Tarragona van anar a la Fira de Reus on es celebrava el saló de la mascota Bestial." They also said " Activitat intergeneracional a la Residència del Barri de Vallbona de la Fundació Pere Mata. Nova decoració a la Residència Jaume Batlle de la Fundació Pere Mata. Voluntaris de l empresa CHEP a la residència Monestir de Sant Bart." The meta header had Salut as the first optimized keyword. This keyword is followed by Salut Mental, Psiquiatria, and Docència which isn't as important as Salut. The other words fundacioperemata.cat used was Formació. Investigació is included but will not be understood by search engines.

SEE SIMILAR DOMAINS

Fundació Portal

Gran Via de les Corts Catalanes, 620, 1r 1a A. Tel 93 237 41 22. Fax 93 304 13 81.

Actuamos por la integración social Fundación PortAventura

El entrenador respalda la labor y proyectos de la Fundació PortAventura. Mejoramos la calidad de vida de los niños hospitalizados en Sant Joan de Déu. FUN RUN PORTAVENTURA WORLD, CARRERA SOLIDARIA. PRÓXIMOS EVENTOS SOLIDARIOS EN PORTAVENTURA PARK. La Fundación PortAventura dona tres millones de euros a Hospital Sant Joan de Déu para construir la nueva UCI pediátrica. 34 977 77 91 52.

Fundacio Privada Rosella integració, socialització i qualitat de vida.

Fundacio Privada Rosella integració, socialització i qualitat de vida. Carrer del convent 26,.

Fundació Privada Tutelar del Principat dAndorra

És una organització sense ànim de lucre que treballa per millorar. La Fundació Privada Tutelar neix amb la missió de cuidar i protegir les persones tutelades, vetllant perquè els seus drets com a persona siguin respectats i millorar de la seva qualitat de vida.